مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

سرم طلاچبیست و چه خواصی دارد؟

 

سرم طلا لاکچری کوین یا مرطوب کننده و یا سرم طلا با ترکیباتی  مثل طلای ۲۴ عیار  ، هیالورونیک اسید و کلاژن ، به حفظ رطوبت پوست کمک خواهد کرد . ترکیب های  طلای این سرم ، از علائم و  نشانه های  پیری پوست جلوگیری میکند و باعث درخشش پوست می شود .

 

تعداد زیادی از افراد فکر  میکنند که استفاده از طلا برای پوست فقط نوعی گرایش به سبب تجمل گرایی است و یا خواص طلا برای پوست را توهمی می دانند و باور دارند که  هیچ  دلیل پزشکی برای استفاده کردن از طلا برای پوست نیست . پس یا این وجود آیا واقعا استفاده از طلا برای پوست فقط جنبه تجمل گرایی دارد و  خاصیتی ندارد ؟

 

به نقل از یکی  پزشکان فعالی که در حوزه پوستی فعالیت دارند به نام دکتر کینگ دو نوع اصلی طلا هست که معمولا در ماسک های مراقبت های  پوستی استفاده می شود. طلا کلوئیدی  در واقع همان گونه که از نامش مشخص است متشکل از ذرات کوچک طلا است که به فرم مایع در آمده و ذرات طلا در مایع معلق است به راستی که نوعی سوسپانسیون حاوی ذرات کوچک طلا است که می تواند به طور مستقیم به انواع پوست نفوذ کرده و تاثیرات حیرت آوری را ایجاد کند.

 

سرم طلای کوین، سرمی مرطوب کننده برای انواع مختلف پوست به حساب می آید . طلای 24 عیار و این سرم با هم ترکیب شده و باعث شده پس از استفاده کردن پوستی  صاف ، شفاف و سالم و روشن داشته باشید و این پیشنهاد بیزشاپ به عنوان  روتینی عالی برای پوست و معجزه ای برای سلامت پوست به حساب آید.

باید بدانید که طلا خواص بیشماری دارد که یکی از پرکاربرد ترین و مفید ترین خواص طلا، ترکیب شدن آن با یکسری ترکیبات مناسب برای سلامت پوست برای استفاده در محصولات آرایشی و درمانی است.

 

سن هایی که سرم طلای کوین برای آن ها مفیدند

 

به طور کلی بدن انسان ها از  ۱۸ الی ۲۰ سالگی  تولید کلاژن را شروع  می کند و به صورت کل ایجاد و ادامه وجود چین و چروک از همین  سنین شروع میشود و ادامه پیدا میکند پس شما میتوانید  به سبب در امان بودن از پیری زودرس و هم مراقبت از پوست در برابر وجود چین و چروک از سرم طلای لاکچری کوین استفاده کرده و شاهد تاثیر آن باشید. احتمال دارد که این سوال برایتان پیش بیاید و بپرسید که  از سن ۳۰ الی ۳۵ سالگی اگر بخواهیم  سرم طلای کوین  را استفاده کنیم مفید واقع می‌شود یا نه؟ باید گفت که استفاده کردن از سن ۲۰ به بعد می تواند مفید باشد  و روند ادامه کلاژن  رسانی به پوست در هر سنینی که باشید مفید خواهد بود.

نکته  مهمی که در مورد شرایط نگهداری این سرم باید گفته شود در زمینه دمای اینگونه محصولات هست و این سرم باید در  محیطی خارج از نور مستقیم خورشید باشد  و هم  دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

پس اگر می خواهید سرم طلای لاکچری کوین را به صورت آنلاین خریداری و استفاده ای عالی کنید شما می توانید با اطمینان کامل خرید خود را از فروشگاه آنلاین  انجام داده و مبلغ خرید خود  را از طریق درگاه های امن بانکی پرداخت کرده که  قابل پیگیری بوده و  هم مطمئن هستند .






 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:50

انتخاب رایحه مناسب ادکلن 

 

ادکلن میلانو  از بهترین و خوشبوترین ادکلن‌ هایی است که در بازار وجود دارد  و تحت لیسانس شرکت بیک فرانسه ساخته شده و در کشور های مختلف عرضه میشود . در دنیای امروز ادکلن‌ و عطر های  بسیاری در بین مردم محبوب هستند و بجز  اینکه باعث بهتر شدن بوی بدن افراد می شود، سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس  نیز می‌شوند. ادکلن میلاتو به شما کمک خواهد کرد تا بوی نامطبوع بدن را از بین برده و اطمینان کامل داشته باشید  که بوی خوبی در طول روز خواهید داشت. یکی از مزایای برجسته استفاده از این ادکلن، تقویت کردن روحیه است و همچنین توان  بالا بردن روحیه شما را نیز دارد. شما می‌توانید از ادکلن و عطری استفاده کنید ، که نشان دهنده خلق و خوی شما نیز باشد. مراقبت‌ از  پوستی و توجه کردن به ظاهر برای ایجاد اثری مثبت بر اطرافیان اهمیت زیادی دارد. استفاده از انواع مختلف صابون قارچ گانودرما برای حفظ طراوت پوست خود در کنار رایحه مطبوع؛ بر جذابیت شما می افزاید.

 

انتخاب رایحه مناسب ادکلن 

 

شما می‌توانید با توجه به اینکه موقعیت‌های مختلف، ادکلن هایی متفاوت را انتخاب کنید. درست مثل یک لباس بسیار زیبا،  رایحه ای خوب می‌تواند اعتماد به نفس شما را نیز تقویت کند و مطمئن شوید  که تمام روز را بدون از بین رفتن رایحه و بوی خوب ادکلن خود پشت سر می‌گذارید. ادکلن های جدید در نوع های جدیدی تولید می‌شوند که هشت نوع می باشند و  چهار نوع  این ادکلن‌ها به رنگ قرمز و زرد  مختص بانوان و سبز و آبی برای آقایان است. چهار نوع دیگر ادکلن های  میلاتو به رنگ‌هایی چون مشکی و سفید، به ترتیب مناسب برای خانم‌ها و آقایان تولید و عرصه می شود. ادکلن میلاتو از ماندگاری بالا برخوردار می‌باشند و این قابلیت اطمینان کامل را به شما می‌دهند که در طول روز رایحه‌ای خوش دارا باشید. ماندگاری ادکلن میلاتو در فصولی از سال که سرد است حداکثر تا یک هفته، و همچنین برای فصول گرم بیست و چهار ساعت ماندگاری خواهد داشت.  استفاده از شوینده‌ های معطر نیر نظیر شامپو گانودرما  علاوه بر افزودن طراوت، بر ماندگاری ادکلن می افزاید.

 

انتخاب ادکلن  برای سنین مختلف

انواع مختلف ادکلن های میلانو  برای تمام سن ها  تولید می‌شود. همچنین همانگونه که گفته شد، ادکلن‌ های میلاتو رنگ‌های مختلفی نیز دارد . برای مثال ادکلن سبز مناسب برای جوانان است که جذابیتی ستودنی  برای آنان به ارمغان می‌آورد و ادکلن رنگ قرمز  عطری شب برای بانوان است که درخشندگی و شادابی را به شما هدیه می کند. رایحه این عطر نیز ترکیبی از گل‌های یاس ، زنبق سفید، بنفشه و برخی میوه‌های استوایی مثل هندوانه، آلو ، آناناس و منگو است. ادکلن های آبی نیز  رایحه ای کلاسیک و مخصوص آقایان است. ادکلن آبی با رایحه های میوه و بویی ملایم از  مشک، جذابیت و نشاط دوچندان را برای آقایان خواهد داشت. ادکلن طلایی میلاتو ، ویژه بانوانی است که جذابیت ، مدرن و خاص بودن همچنان برایشان مهم است و این عطر  سبب برتری شما  به دیگران خواهد شد

عطرهای میلاتو ساخت ایران هم است و  داخل کشور خودمان بسته بندی می شود. ولی حتما توجه داشته باشید ،  برندی که گفته شد تحت لیسانس شرکت بیک فرانسه است. پس میتوانید اطمینان خاطر داشته باشید که میتوانید  این محصول را با  کیفیتی عالی و قیمت مناسب  تهیه کنید .

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 80 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:47

بهترین مارک کرم آرایشی

 

کرم پودر لاکچری کوین یکی از لوازم اصلی میکاپ است که تقریبا در اکثریت محصولات آرایشی بانوان پیدا میشود. کرم پودر در زمستان فروش بیشتری نسبت به سایر فصل ها دارد. دلیل این اتفاق دمای هوا است. کرم پودر در دمای بالا پس از مدتی خراب می شود و شکل اولیه خود را از دست می دهد. میزان تغییر کرم پودر پس از استفاده به نوع کرم پودر و کیفیت مواد آن بستگی دارد. کرم پودر لاکچری کوین ساخته شده از مواد طبیعی همراه با کیفیت خوب مناسب انواع پوست روانه بازار شده است. درصد تغییر این کرم پودر به نوع پوست شما بستگی دارد اما استحکام لازم را در برابر عوامل بیرونی نیز دارد. کرم پودر کوین در کیفیت ها و انواع مختلف تولید و ارائه میشود. نوعی از این کرم پودر مناسب پوست های چرب است که از درصد چربی کمتر و استحکام بیشتری برخوردار است. البته که قیمت آن نسبت به سایر کرم پودرهای این دسته بیشتر است و آن هم به دلیل استفاده از مواد طبیعی و با کیفیت برای پایداری کرم پودر بر روی پوست چرب است. نوع دیگر آن که برای پوست های خشک مورد استفاده قرار می گیرد نیز از درصد چربی و آب مناسبی برای این نوع پوست ها تهیه شده است که به نسبت انواع آن قیمت متفاوتی دارد. کرم پودر کوین برای پوست های مختلط از درصد نرمالی از مواد در آن استفاده شده و اکثر افراد جامعه از آن استفاده میکنند که هزینه کمتری را شامل میشود. در خرید کرم پودر باید به نوع پوست خود توجه کنید و درگیر میزان مشهوریت برندها نشوید. گاهی اوقات برندی با فروش بالا و معروفیت زیاد نیز محصولات بی کیفیتی را ارائه میدهد. روزانه مقدار زیادی کرم پودر را به دفعات متعدد به پوست خود نزنید بالاخره کرم پودر نیز یک ماده شیمیایی است. حتما هنگام خرید به تاریخ انقضای کرم پودر دقت کنید و ببینید برای چه مدت زمانی می توانید آن را استفاده کنید. کرم پودر را از سنین زیر ۱۵ سال شروع نکنید پوست در این دوره هنوز در حال رشد است. و سعی کنید از یک کرم پودر با کیفیت بالا و مناسب پوست خود استفاده کنید.

 

ویژگی های یک کرم‌ پودر نرمال و دارای آسیب بسیار کم چیست؟

 

هرچند که کرم پودر ها به دلیل وجود مواد شیمیایی تا حدودی به پوست آسیب می رساند که این مشکل با روتین پوستی سالم قابل حل است. اما بازهم داشتن یک کرم پودر با کیفیت تر از آسیب های جدی تر به پوست شما جلوگیری میکند. ترکیبات کرم پودری که شامل انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است می تواند جدا از زیبایی سازی یک تقویت کننده خوب برای پوست نیز باشد. کرم پودری که سبک باشد به این منظور است که از مواد نگهدارنده کمتری در آن استفاده شده است پس برای پوست مناسب تر است. ضد حساسیت بودن کرم پودر نیز یکی از عوامل جدی برای سلامت انواع پوست است. کرم پودر کوین با کیفیت بالا و دارا بودن مواد درجه یک در بازار موجود است.

 
مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:44

بهترین ترمیم کننده پوست های آسیب دیده

 

 عمل ترمیم کننده پوست کار آسانی نیست و به همین دلیل ماده ی بسیار قوی و موثری در فرآیند این محصول به کار برده شده است.

کرم ترمیم کننده گاتیو با ترکیبات بی نظیری که دارد. اپیدرمال پوست آسیب پذیر و حساس را ترمیم می کند. و قوی کننده لایه هیدرولیپیدی پوست محسوب می شوند. و در میان بانوان محترم محبوب شده است.

 

این محصول عالی ترین گزینه ی انتخابی جهت افرادی می باشد که زمان نقاهت پس از عمل های زیبایی را سپری می کنند یا درگیر جای جوش، آکنه، زخم و غیره شده اند.

 

نحوه‌ی مصرف این کرم به شرح زیر است.

۱- در مرحله ی اول پوست را کاملاً تمیز و بهداشتی کنید. شستن پوست با آب ولرم و شوینده مناسب موجب زدودن آلودگی ها و پاکسازی سطحی می شود.

۲- مقدار بسیار کمی از آن را بر روی محل جای زخم ، سوختگی ،آکنه و جوش قرار می دهید.

۳- به آرامی با کمک انگشت کرم را در مکان مربوطه آنقدر ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

 

نکته قابل توجه: مصرف این کرم را به شکل روزانه در یک وعده زمانی صبح یا شب توصیه می شود.

 

چطور می توانیم پوست صدمه دیده خود را ترمیم کنیم؟

۱- هدف انجام دادن عملی است که به بازسازی دوباره پوست یاری می کند. و از آسیب زیاد تر حفاظت می کند.

۲-  حتما ضد آفتاب بزنید.

۳- از لباس هایی استفاده کنید. که پوست شما را در مقابل اشعه ی ماوراء بنفش خورشید حفظ کند.

۴- آب به اندازه کافی بنوشید.

۵- از مرطوب کننده های مناسب پوست حتماً استفاده کنید.

۶- خواب کافی داشته باشید.

۷- از بالم لب استفاده کنید.

۸- از ملحفه و روبالشی های تمیز و بهداشتی استفاده کنید.

۹- ورزش کنید.

 

براساس مطالعات جدید، اکثر افراد پس از اقدامات لیزر،برنزکردن پوست خود دچار عارضه ی پوستی فراوانی از قبیل خارش و غیره می شوند که جهت معالجه ی آنها لازم است به روشهای مواظبت از پوست مراجعه کنند، به همین دلیل نمونه ای از بی نظیرترین شیوه مصرف کردن کرم های ترمیم کننده می باشد.

 

ویژگی‌های عالی استفاده از این کرم را این طور می توان بیان کرد.

 

۱. بازسازی سلولهای آسیب دیده با قوی کردن کلاژن و الاستین پوست

۲. رفع کردن قرمزی پوست

۳. متعادل کردن چربی و رطوبت پوست های صدمه دیده و غیره

 

تمایز کرم و پماد ترمیم کننده زخم

عالی ترین پماد ترمیم کننده زخم و همچنین کرم های ترمیم کننده زخم هردو به شکل موضعی مصرف می شوند.

 

ولی تمایزاتی با یکدیگر دارند که در اینجا برای شما دوستداران عزیز بیان می کنیم تا بهتر بتوانید گزینش صحیح و مناسبی میان این دو کالا داشته باشید. در ترکیب تولید شده کرم های مربوطه از مواد لانولین را به کار می برند که توانایی نفوذ اندکی به درون پوست دارد.بنابراین هنگامی که دچار یک سوختگی یا بریدگی سطحی می شوید باید از مناسب ترین کرم ترمیم کننده زخم باز استفاده کنید. 

 

در صورتیکه در ترکیبات پمادها از مواد وازلین استفاده می شود. وازلین اعماق زخم، بیشتر نفوذ می کند. این کالا برای مواقعی مناسب است که بریدگی‌های بسیار عمیق روی پوست ایجاد شده است و اثر فوق العاده ای دارد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:40

نحوه محافظت از دورچشم 

 

 این کرم در از بین بردن چین و چروک و همچنین برطرف کردن حلقه سیاه دور تا دور چشم توانسته است رتبه بالایی را به خود اختصاص دهد. این کالا در برطرف کردن خستگی و کسالت چشم ها ناشی از نداشتن خواب کافی و فعالیت زیاد بسیار بی نظیر است و با رطوبت خوبی که دارد. طراوت و نشاط فوق العاده ای را به چشمان زیبای شما دوستان گرامی می دهد.

 

مجموعه ی تولید کننده این کرم بیان کرده که این کالا در از میان بردن چین و چروکهای بسیار کوچک و بزرگ تأثیر بسزایی گذاشته است. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب باید به صورت مرتب و مداوم از آن استفاده کنید. همچنین مصرف آن برای تمام اشخاص با هر سن و نوع پوستی که دارند محدودیتی ندارد و مصرف آن بلامانع است.

 

ویژگی های مصرف کردن این محصول عبارتند از:

۱. دارای خواص ترمیم کنندگی و مانع از به وجود آمدن چین و چروک ها می شود.

۲. برطرف کردن سیاهی دور چشم و پوست اطراف آن را روشن می‌کند.

۳. برخورداری از خصوصیت رطوبت بخشی و از بین بردن خشکی و انواع مختلف اگزما در پوست حساس دور تا دور چشم می شود.

۴. گردش خون در قسمت های اطراف چشم را بهبود می دهد.

۵. موجب شادابی ، سرحالی ،بیداری و هوشیاری چشم های خسته ی شما می شود.

۶. فراهم کردن حالت انعطاف پذیری زیاد در پوست دور چشم می شود.

۷. تورم در بخش های اطراف چشم را کم می‌کند.

 

نحوه ی مصرف کردن  کرم دور چشم

 

 به میزان مورد نیاز از این کرم بر روی بخش های پایه ای چشم بمالید دقت کنید که کرم را در قسمت بسیار نزدیک چشم نمایید. چون پوست دور چشم به حالت اسفنجی شکل می باشد. و آن را سریع به خود جذب می‌کند.   

. این محصول زیبایی را از طریق انگشت حلقه و زدن ضربه های بسیار ملایم جذب پوست خود کنید. جهت این امر لازم است که از کنار خروجی چشم شروع کنید. و در پایان به طرف استخوان ابرو ادامه دهید.

 

ماده اصلی سازنده ی این کرم را پپتید ها و سرامید ها شکل می دهند. در واقع پپتید ها در برطرف کردن چین و چروک و همچنین به وجود آوردن حالتی نشاط و جوانی در پوست متمرکز هستند. با این وجود تولید کنندگان دارو از این عناصر جهت رفع کردن اسکارهایی که بر اثر آکنه ایجاد شده اند. استفاده می کنند. سرامید ها در واقع وظیفه ی مستحکم کردن پوست را برعهده دارند. و باقی ماندن سلول های پوستی در کنار یکدیگر را یاری می دهند. این مواد در آبرسانی و رطوبت بخشی به پوست بسیار موثر است و باعث تولید پوستی سر زنده تر، شفاف تر برای شما همراهان عزیز می کند.

 

از آنجایی که سرامید ها جزء اسید های چرب هستند به بالا بردن مقاومت پوست در مقابل اشعه ی خورشید کمک می کنند. در حقیقت این کرم با داشتن این عناصر مهم در خود پوست آسیب پذیری اندکی را از خود بروز می دهند.

 

کرم دورچشم گاتیو یک محصول پرطرفدار و جذاب است که به دلیل تاثیرات فراوان علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. کافی است یکبار امتحان کنید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:35

کرم های مخصوص روشن کردن پوست

 

کرم روشن کننده گاتیو یکی از عالی ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که در بازار وجود دارد. این کالا جهت از بین بردن سیاهی پوست بر اثر موزدایی، بالا بودن سن و سال، آفتاب سوختگی و غیره بسیار مفید و پرکاربرد می باشد. این کرم علاوه بر آنکه باعث روشن شدن رنگدانه های پوست می شود. رطوبت ‌پوست شما دوستداران عزیز را زیاد می‌کند و پوست را قوی و تسکین می کند.

 

شیوه ی کارایی این محصول: این مواد در گام اول سنتز ملانین، ملانین را تولید می کند و باعث جلوگیری از منتقل شدن ملانوزوم به سلولهای کراتینوسیت می شود. مخلوط شدن این دو مواد در این محصول تأثیر گذاری عالی آن را در بر دارد. و در سرعت زمان بسیار کم شما شاهد روشن شدن پوست بدن خود می شوید.

 

فواید  مهم  کرم روشن کننده

۱- سفید و شفاف شدن پوست و متعادل کردن رنگ آن می شود.

۲- لکه های تیره و سیاه پوست را به سرعت برطرف می کند.

۳- باعث رطوبت رسانی بسیار عالی به پوست می شود.

۴- لکه های پوستی که بر اثر بالا بودن سن به وجود می آید را از بین می برد.

۵- پوست بدن را تقویت می کند.

۶- پوست را تسکین و التیام می بخشد.

 

افرادی که از از محصولات مربوطه استفاده می کنند. باید توجه داشته باشند که در زمان استفاده از پوست را حساس می کند. پس باید بیشتر از پوست خود مواظبت کنند.

 

نکته ی بسیار مهم: پیش از آنکه این کرم را به همه ی اعضای بدن خود بمالید بهتر است آن را در یک بخش کوچک از پوست بدن خود آزمایش کنید. تا عکس العمل پوست خود را نسبت به کرم مربوطه ببینید. در حالی که پوست شما نسبت به علامت هایی نظیر التهاب، تورم،سرخی، خارش را نشان دهد فوراً آن را از روی پوست پاک کنید.

 

مهمترین عامل به وجود آمدن لکه های پوستی به شرح زیر می‌باشد.

۱. لکه هایی که بر اثر جوش و آکنه صورت می‌گیرد.

۲. لکه های ناشی از دوران بارداری که اکثراً بر گونه ها ،چانه و پیشانی به چشم می خورند.

۳. لکه هایی که بر اثر مصرف کردن بعضی از داروها به وجود می آید.

۴. لکه های ناشی از ایجاد مشکلات سیستمی از قبیل مشکلات دفاعی بدن، بیماری های دستگاه ایمنی و ناراحتی های روحی و روانی از جمله استرس و غیره صورت می‌گیرد.

۵. لکه های ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ی مضر آفتاب که. ایجاد می شوند.

 

سرعت به وجود آمدن لکه های پوستی به رنگ پوست افراد رابطه دارد. به این شکل که هرچه رنگ پوست شخص روشن تر باشد لکه ها بی رنگ تر هستند. و سریعاً رفع می شوند. ولی هرچه رنگ پوست فرد تیره تر باشد لکه ها آشکارتر و پررنگ تر می باشند.

و مدت زمان زیادی اثر خود را بر روی پوست به جای می گذارند. 

 

این کرم از مقدار بالایی از ویتامین های A,C,E برخوردار است که موجب آبرسانی، تغذیه ، تسکین مشکلات پوستی می شود.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 17:30

بهترین مارک دیزل ژنراتور در بازار چیست؟

 

دیزل ژنراتورپرکینز در سال۱۹۳۲ به وسیله ی یک نابغه ی مهندسی به نام فرانک پرکینز تولید شده است و متعلق به کشور انگلستان می باشد. وی مجموعه ی خود را در انگلستان بنیان گذاری کرد. و با کمک سرمایه اندک و همچنین خلاقیت های جذاب و تلاش و کوششی که داشتند توانستند، یک کارگاه بسیار کوچک، در صنعت موتورسازی راه اندازی کنند.

 

از ویژگی های دیزل ژنراتور پرکینز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

۱- ماندگاری دستگاه بالاست.  ۲- دارای طول عمر بالا می باشد. ۳- توان موتورهای پرکینز در حدود‌ ده الی دو هزارو دویست و پنجاه کیلو ولت آمپر است. ۴- این کالا به همراه ضمانت نامه به مصرف کنندگان گرامی‌عرضه می شود. ۵- از صدای کمی برخوردار است. ۶- قابلیت هشت ساعت فعالیت کردن را دارد. ۷- دستگاه خنک کننده این ماشین آلات‌ با آب کار می کند. ۸- بالاترین راندمان سوخت را دارا می باشد که باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

 

نمونه ای از مهمترین عواملی که بر هزینه دستگاه موثر می باشد توان موتور محصول است.  بنابراین هر چه قدرت زیادتری داشته باشد قیمت آن افزایش می یابد. همچنین قطعات اضافه ای که بر روی سیستم می باشد قیمت جداگانه ای را دربرمی گیرد.

 

از عوامل دیگری که بر روی هزینه دستگاه اثر گذار می باشد. مقدار سوخت مصرفی آن می باشد. که یک پلنت دیزل مدرن بین ۰/۲۸تا ۰/۴ لیتر در هر ساعت سوخت مصرف می کند.

 

قطعات تشکیل دهنده این نوع ماشین آلات عبارتند از:

 

۱- موتور دیزلی یا گازی پرکینز

۲- ژنراتور

۳- مونتاژ اصلی یا همان شاسی

۴- باتری استارت و شارژر

۵- دستگاه روغن کاری

۶- سیستم خنک کننده نظیر رادیاتور

۷- سیستم سوخت رسانی

۸- تنظیم کننده ولتاژ

۹- لوله اگزوز و صداخفه کن

۱۰- پنل پایش و کنترل

این محصول مشخصات فنی زیر را دارا می باشد.

۱- فن خنک کننده موتور پرکینز با محافظ

۲- فیلتر روغن، گازوئیل و هوای پرکینز با نشانگر محدودیت

۳- دمای بالای موتور پرکینز کاملا طبیعی می باشد.

۴- دفترچه راهنمای کاربر پرکینز کاملا دقیق و حساب شده می باشد.

۵- محافظ رادیاتور

۶- گاورنر مکانیکی پرکینز جهت دور ۱۵۰۰/۱۸۰۰ 

۷- فشار کم روغن پرکینز

۸- اتصالات ضد لرزش پرکینز

۹- توان پاسخ به بار و کارایی مناسب پرکینز

تعداد بالایی از وسایل حمل و نقل بسیار سنگین از قبیل تراکتورها، کشتی ها، اتوبوس ها، قطارهای مسافربری، ژنراتورهای بزرگ و قابل حمل، و همچنین بسیاری از مزارع داران و وسایل کوچکتر از موتورهای دیزلی استفاده می کنند.

 

مقایسه این ماشین آلات با سایر ماشین آلات به شرح زیر می باشد.

در موتورهای دیزل ژنراتور سرعت بسیار بالاست چون این امر موجب زیاد شدن مقدار تولید انرژی در موتور می شود. و همچنین سوخت بسیار کمی را به نسبت انرژی تولید شده استفاده می کند. و این امر باعث بازدهی بیشتر ژنراتور می شود. 

 

بکارگیری این دستگاه به این دلیل زیاد شده که در سیستم های آن این نکته ی  با اهمیت رعایت شده است.  این مرکز پیروز شده هشت بار رکورد سرعت را بشکند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:26

با کیفیت ترین نوع موتورهای برق چیست؟

 

سوخت مصرفی موتور برق المکس بنزینی می باشد. همچنین این محصولات دارای موتور چهار زمانه هوا خنک است.

 

فواید موتور برق های المکس عبارتند از:

 

۱- تکنولوژی ساخت  ۲- سرعت بالای آلترناتور ۳- وزن مناسب ۴- سیم پیچ تمام مس ۵- موتور پرتوان چهارزمانه ۶- استارت سریع سیستم ۷- بادوام ۸- توانایی کار در ساعت های طولانی و مداوم ۹- حمل آسان ۱۰- دارای صدای پایین هنگام کار و غیره

 

هر علتی میتواند شما را تشویق کند که یک موتور برق داشته باشید. جهت تامین کردن برق در یک مسافرت کوتاه تا راه انداختن انواع ماشین آلات صنعتی سه فاز در یک کارگاه دور افتاده و همچنین تامین کردن منبع برقی جهت انواع مزرعه ها که دائما احتیاج به نیروی بسیاری از جریان الکتریسیته را دارند.

 

انواع متنوع موتور برق المکس شامل موارد زیر می باشد. موتور برق المکس SH ، موتور برق المکس EX ، موتور برق المکس SHX ، موتور برق المکس 

SHT ، موتور برق المکس SV که هرکدام دارای طراحی ، قدرت خروجی، اندازه، مصرف سوخت‌، قابلیت حمل و خصوصیات اختصاصی خود می باشند.

نحوه ی تعمیر کردن سیستم موتور برق المکس به شرح زیر می باشد.

 

توجه داشته باشید که تعمیرات سرخود سیستم‌ باعث آسیب های جبران ناپذیری می شود.

۱- جهت تعمیر کردن‌ دستگاه باید در مرحله ی اول سیستم  کاملا تمیز و خشک باشد.

۲- از گذاشتن کالا در هوای سرد مرطوب جدا خودداری کنید.

۳- گرد و خاک می تواند موجب تخریب شدن دستگاه شود.

۴- دائما ازشرایط سیستم اطمینان داشته باشید که ممکن است روغنی و کثیف شده باشد.

۵- روغن و فیلتر تهویه ی هوای کالا را کاملا بررسی کنید.

۶- زمان تعویض روغن محصول برای اولین بار هر پنجاه ساعت یا هر یک ماه‌ یکبار و جهت دفعات بعد هر صد ساعت یا شش ماه یک بار می باشد.

۷- فیلتر تهویه ی هوا دستگاه را هر پنجاه‌ ساعت یکبار نظافت کاری کنید و توسط یک محلول شوینده آن را شسته و بعد کاملا خشک کنید.

۸- شمع موتور را هر شش ماه یکبار و یا هر صد ساعت دفعات اولی تمیز کاری کنید. و غیره

نکته‌‌ مهم: با تجهیزات باغبانی اصلا موتور را تمیز نکنید و مراقب باشید که آب به داخل موتور کالا نفوذ پیدا نکند. چون باعث تخریب شدن آن می شود.

به چند نکته مهم جهت سرویس محصول توجه کنید.

۱- نوبت استفاده کمتر از یک ساعت یا دمای کم زیر شصت درجه فارنهایت است.

۲- حداقل استفاده کمتر از سه ساعت یا دمای متعادل پنجاه درجه فارنهایت و با هشتاد درجه فارنهایت می باشد.

۳- حداکثر استفاده مدام با سیستم کار شودیا دمای هوای گرم هشتاد درجه فارنهایت یا صد درجه فارنهایت است.

 

مراحل تنظیم و عوض کردن سیستم بصورت زیر می باشد.

 

۱- در کاپ باک‌ روغن موتور را خارج کنید.

۲- به آن روغن می افزاید.

۳- نوع و میزان‌ روغن وابسته به مدل سیستم و شرایط مکانی قرار گیری آن دارد.

۴- زمان روغن ریزی کالا را در وضع تراز قرار دهید.

۵- روغن باید در حد پایین بخش زیرین درجه باشد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 12:49

بهترین موتور برق برای کارگاه های صنعتی

 

موتور برق کوپ با توان و قدرت بالا، جهت بکارگیری در صنعت و کارگاه ها، گزینه ای بسیار عالی می باشد. برخی از مدلهای آن جهت انجام امورات خانگی بکاربرده می شود.

 

موتور برق کوپ را باید براساس عملکرد خود خریداری کنید. چون اگر محصول مورد نظر را بگونه ای خریداری کنید که مطابق با قدرت وسایل برقی نباشد به احتمال زیاد موجب آسیب رساندن به آنها می شود. جهت بررسی قدرت مورد نیاز موتور برق کوپ بهتراست پیش از خرید حتما با متخصصان مربوطه در این حیطه مشورت کنید.

 

اجزای تشکیل دهنده این ماشین آلات عبارتند از: 

 

۱- قاب: کلیه ی اجزای متنوع موتور، داخل یک ظرف قرار دارد که به آن قاب می گویند.

۲- شفت: که وظیفه ی دارد از چرخش موتور برقی انرژی جنبشی را بگیرد.

۳- استاتور: که وظیفه ی بکار انداختن موتور برق کوپ را برعهده دارد.

۴- آرماتور: که در وسط مونتاژ موتور برقی قرار گرفته و دارای جریان می باشد. جهت به وجود آوردن گشتاور مکانیکی،با آهنربای میدان و سیم پیچ ارتباط دارد و چرخش را به  شافت تبدیل می کند.

۵- براکت انتهایی: در پایان شافت موتور برقی به  قاب وصل شده است و وظیفه دارد سیستم را محافظت کند.

 

۶- سیم پیچ: مثل وسیله های برقی دیگر، این بخش شامل سیم پیچ هایی است که دورتادور آهنربای مغناطیسی قرار گرفته است. با حرکت جریان از این دستگاه پیچ ها،یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود. علاوه بر آن‌در این سیستم دو اجزاء مختلف جهت تنظیم قطب های میدان آهنربا وجود دارد.

 

۷- روتور: وظیفه ی تبدیل کردن انرژی برقی به انرژی مکانیکی را برعهده دارد.

۸- شکاف هوا: هرچه این شکاف کم باشد کارایی کلی موتور بهتر خواهد بود.

موتورهای برق کوپ از لحاظ استارت به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

 

۱- موتور برق هندلی : که بصورت دستی آغاز به فعالیت می کند.

۲- موتور برق استارتی: این ماشین آلات با استارت برقی آغاز به فعالیت می کنند.

۳- موتور برق با استارت اتوماتیک: دارای یک سوئیچ خودکار می باشد مواقعی که برق قطع می شود بصورت خودکار روشن می شود.

 

خصوصیات این محصولات شامل موارد زیر می باشد.

 

مصرف سوخت کم، افزایش توان موتور، کاهش نویز، بازدهی بالا،ایمن و قابل اطمینان، فرآیند تولید عالی، 

از این ماشین آلات در موارد زیر استفاده می شوند که‌ عبارتند از:

 

کشاورزی، پروژه های محیط باز،جهت منبع تغذیه اضطراری، 

در کشتی و ماشین آلات

از فواید این دستگاه می توان‌به موارد زیر اشاره کرد.

 

۱- به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و خدمات پس از فروش این 

محصول یکی از پرفروش ترین موتورهای برق در دنیا می باشد.

۲- بهبود روند مونتاژ، افزایش قدرت سیستم، لرزش بسیار کم، داشتن عمر طولانی

۳- از ماده اولیه باکیفیت جهت ساخت این محصول استفاده می شود.

۴- دارای وزن پایین می باشد.

جهت‌ راه انداختن درست موتور برق کوپ باید  این نکات  رادرنظرگرفت.

۱- داشتن محیط کافی جهت‌سرویس و نگهداری از محصول

۲- سطوحی که سیستم بر روی آن گذاشته می شود. باید کاملا خشک و صاف باشد.

۳- دستگاه خروجی سیستم‌درمحل مناسبی قرار گیرد.

۴- دستگاه باید دوکانوپی قرارگیرد.

۵- محل نصب موتور باید از تهویه مناسب برخوردارباشد.

۶- از ضد جوش و ضد یخ مناسب سیستم استفاده شود.

این دستگاه با داشتن فواید زیاد جهت رقابت در بازار جهانی و جلب رضایت مصرف کنندگان با هزینه عالی به بازار عرضه می شود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 12:19

کیفیت موتورهای برقی از نوع گازوئیلی به چه صورتی است؟

 

امروزه از موتور برق  دیزلی که به موتور برق گازوئیلی معرفی می شود. و بسیار متداول است بکار برده می شود. این محصول برق را تولید می کند.

این دستگاه عملکردی شبیه به سیستم دیزل ژنراتور را دارند. ولی از نظر اندازه و ابعاد نسبت به سیستم دیزل ژنراتور کوچکتر می باشد.

 

 انواع موتور برق دیزلی عبارتند از:

 

۱- موتور برق دیزلی بی صدا

۲- موتور برق دیزلی کم صدا

از فواید این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- راندمان بالایی دارد.

۲- آلایندگی کمتری ایجاد می کند.

۳- دوام و استحکام بالایی دارد.

۴- حساسیت بالاتر درجه ی اشتعال را دارا می باشد.

 

ماشین آلات دیزلی از لحاظ مدل، مارک و همچنین توان خارجی برق با یکدیگر تفاوت دارند. عملکرد این سیستم ها به حدی با ارزش است که عدم وجود آنها باعث توقف کسب وکار می شود.

 

در مواقعی که باید از برق اضطراری استفاده کرد وجود این دستگاه های دیزلی بسیار پرکاربرد می باشد. از این محصولات در پروژه های کارگاهی و صنعتی استفاده می شود، دیتاسنترها کاربردارد، سرورها و دستگاه های ارتباطی

 

نحوه ی عملکرد این نوع از ماشین آلات را در چهار مرحله برای شما ذکر می کنیم.

۱- تنفس ۲- تراکم ۳- قدرت

۴- تخلیه

این سیستم های حریق در حین کارکردن گرمای زیادی را از خود تولید می کنند. بنابراین باید شرایط خوبی داشته باشند تا این گرمای شدید به بخش های مختلف آن آسیبی نزند. از موارد مهمی که دراین ماشین آلات دیزلی استفاده می کنند. دستگاه خنک کاری می باشد که انواع آن عبارتند از:

 

۱- سیستم آب خنک: منظور از تین دستگاه بدین معنا می باشد که گردش آب در موتور برق وجود داشته باشد.

۲- دستگاه هوا خنک: در ۹۹درصد این سیستم ها از این وسیله استفاده می شود. که هوای خنک جایگزین آب خنک می شود. این سیستم علاوه بر خنک کردن محوطه ی سیلندر باید سرسیلندرها را به خوبی خنک کند. چون سرسیلندرها یکی از قسمت های موثر از موتور به‌ حساب می آیند.

از فواید این ماشین آلات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

۱- اگر در دستگاه آب خنک از آب ناسالم استفاده شود باعث خوردگی قطعات سیستم می شود.

۲- دستگاه هوا خنک به نسبت وسیله آب خنک سروصدای زیادی تولید می کند.

۳- دستگاه هوا خنک، وزن سیستم را کم می کند که شرایط سرویس و نگهداری وسیله را آسان تر می کند.

تفاوت موتور برق های بنزینی دیزلی به دو عامل زیر بستگی دارد. 

۱- از نظر پاشش سوخت

۲- از لحاظ نوع حریق

مصرف سوخت این نوع دستگاه ها بر اساس لیتر بر ساعت

 L/h

می باشد.

 

 و زمانی که می گوییم ۵۰ در صد بار منظورمان این است که مقدار جریان خروجی، یک دوم جریان ماکزیمم درج شده بر روی پلاک موتور برق دیزلی است.

هرچه اصطکاک این سیستم‌ زیادترباشد مصرف سوخت آن نیز بیشتر می باشد.

هزینه ی این ماشین آلات‌ به مارک، توان خروجی و فاکتورهایی مانند نوع سوخت، درصدایمنی بالا، انواع مزایای آن از قبیل دوام و استحکام بالای موتور بستگی دارد. شما با خرید کردن یک دستگاه دیزلی می توانید احتیاجات خود را در هر شرایطی رفع کنید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 12:14

انواع موتوربرق های موجود در بازار

 

سیستمی است که انرژی مکانیکی را از بنزین به انرژی برقی تبدیل می کند. موتور برق بنزینی از عالی ترین محصولات مشابه می باشد. چون هزینه ی این دستگاه ها به نسبت‌مدلهای مشابه مناسب و پایین‌تر می باشد. وزن آن بسیار سبک بوده ، از راندمان بالایی برخوردار است و بیشتر در مصارف صنعتی کاربرد دارد. موتور برق ها از لحاظ ظاهر، عملکرد و نحوه سوخت گیری کاملا با هم تفاوت دارند. 

 

۱- از لحاظ شکل ظاهری: فیزیکی و الکتریکی می باشد.

۲- از نظر کارایی: انواع‌کیفی یامسافرتی، ثابت و قابل حمل می باشد.

۳- از لحاظ سوخت: که به سه دسته تقسیم‌می شوند. گازوئیلی دیزلی، بنزینی وگازسوز

از‌میان این سه دسته نوع بنزینی آن بهتر است.

نکات مهم جهت استفاده درست و افزایش ماندگاری انواع این محصولات عبارتند از: 

 

۱- از این کالا به مدت سه تا هفت ساعت استفاده شود چون بکارگیری طولانی مدت از این دستگاه عمرآن را کم می کند.

۲- اصلی ترین فاکتور، روغن سیستم است روغن مورد استفاده در این محصول روغن۲۰۵۰می باشد.

۳- همیشه سعی کنید که از روغن تازه و زلال استفاده کنید.

۴- حتما هر هفته هواکش دستگاه را باز  و آن را تمیزکاری کنید. چون باعث افزایش طول عمر سیستم می‌ شود.

این نوع از دستگاه ها از صدای بسیار کمی برخوردار می باشند.

که بین ۷۵دسی بل تا ۶۵ دسی بل است.

 

از راههایی که میتوان در کم کردن صدای دستگاه استفاده کرد عبارتند از:

 

۱-‌ موتور برق را در فاصله ای مناسب بگذارید.

۲- سیستم را بر روی سطحی مناسب قرار دهید.

۳- از کانوپی استفاده کنید.

مراحل عملکرد دستگاه به شرح زیر می باشد.

۱- مکش: هوا به درون محوطه ی حریق کشیده می شود.

۲- تراکم: هوایی که به داخل محوطه ی حریق کشیده شده را متراکم می کند.

۳- انفجار: سوخت با هوا مخلوط‌ می شود. و درون محوطه جرقه می زند. که  جرقه ی حاصل از آن  احتراق اتفاق می افتد.

۴- تخلیه: سیلندر به طرف پایین حرکت می کند. ودود را به بیرون از محوطه هدایت می کند.

 

مقدار مصرف سوخت در این دستگاه ها به نوع مارک و توان آن وابسته می باشد که طبق لیتر در ساعت محاسبه می شود.  به طور مثال موتور برق بنزینی با توان ۰/۷۵ کیلووات : ۰/۵ لیتر در ساعت است.

موتور برق بنزینی با توان ۰/۹ کیلووات : ۰/۶ لیتر در ساعت

 

از مهمترین معایب این سیستم این است که آلودگی زیادی را تولید می کنند. که این مسئله مربوط به حریق بنزین می باشد. این وسیله دی اکسید کربن را در هوای اطراف پخش می‌‌ کند ک سلامتی انسانها  محیط زیست را به مخاطره می اندازد.

 

مصرف سوخت این دستگاه بسیار بالاست.

در دمای بالا گرمای بسیاری از خود بیرون می کند که علت آن سوزاندن بنزین می باشد. باعث آلودگی صوتی می شود.

در حین خرید این محصول به موارد زیر توجه کنید.

 

ولتاژ وسایل مورد نظر، نوع عملکرد دستگاه، ایمنی بودن کالا، مقدار سوخت مصرفی و نوع  آن، به قسمتهای سیم پیچی، قدرت بدنه، شاسی های موتور برق، 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 11:24

بهترین نوع دیزل چیست؟

 

دیزل ژنراتور ولوو دارای نوآوری های پیشرفته است که از آن در فرآیندهای متنوعی استفاده می کنند. رشد کالاهای مدرن و پیشرفته برای تیم ما افتخار آمیز می باشد. و براساس استانداردهای مجاز ملی و توسط کارشناسان مربوطه طراحی و تولید شده‌اند. این وسیله انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند. 

 

 موجب ایجاد برق در محیط هایی است که در آن برق وجود ندارد یا بطور کلی برق آنجا قطع شده است. مورد استفاده قرار می گیرد. از میان انواع مختلف این محصولات که هر کدام متعلق به مارک های متنوعی هستند، میتوان دیزل ژنراتور ولوو را نام برد. 

 

این کالا از دور موتور و همچنین فرکانس خارجی ثابت تری برخوردار است. که در کل تغییرات کمتری به نسبت انواع دیگر آن مشاهده می شود. این ویژگی ثابت بودن که در بالا ذکر شد. در دیزل ژنراتور هایی که مجهز به گاورنر مکانیکی یا الکترومکانیکی می باشد مشاهده نمی‌شود. 

 

این وسیله که در بعضی مواقع به آن موتور برق گفته می شود. مجهز به قطعه ی الکترونیکی بسیار مهم به نام Ecu بوده که این قطعه از دو وظیفه ی مهم برخوردار است.

 

وظیفه ی دیزل ژنراتور ولوو به شرح زیر می باشد:

 

۱- باعث تنظیم کردن دور موتور از طریق پاشش سوخت می شود

و همچنین باعث تغییراتی در مقدار ولتاژ سوزن های انژکتور می شود.

 

۲- موتور دیزل را کنترل و محافظت می کند. در این زمینه باید بدانید که عمل کنترل به وسیله ی قطعه ای به نام Ecu با برد کنترل دیزل ژنراتور تفاوت دارد. بطوری که هرکدام بصورت جداگانه وظایفی را بر عهده دارند.

 

از این سیستم در موارد مختلف استفاده می شود که ما در اینجا به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

در انواع مشاغل مختلف از جمله جوشکار، دندانپزشکی، ادارات ، تالارها، و غیره کاربرد بسیاری دارد.

 

از این وسیله جهت مصرف کردن برق اضطراری در محیط هایی که شبکه سرتاسر دچار قطعی شده و همچنین در مواقعی که از دسترس بطور کامل خارج گشته است استفاده می شود. علاوه بر آن جهت مصارف دائم هم کاربرد دارد.

این دستگاه از موتور دیزلی و هم موتور الکتریکی تولید شده اند و سوخت آن از نوع فسیلی می باشد.

 

موتور دیزلی مثل یک موتور بنزینی از نوع موتور حریق داخلی است. بنابراین موتور حریق داخلی سوخت در بخش اصلی سیلندر که در آن قدرت ایجاد می شود سوزانده می شود.این موتور با یک موتور حریق خارجی کاملا تفاوت دارد.

 

شبیه آن دسته ای می باشد که توسط لوکوموتیوهای بخار قدیمی تولید شده اند. در یک موتور دیزلی، سوخت درون خو سیلندر می سوزد. حریق داخلی موجب می شود انرژی بسیار کمی از بین برود. چون همه چیز در یک محیط رخ می دهد. به همین‌علت موتورهای حریق داخلی بسیار کاربردی تراز موتورهای حریق خارجی می باشد. 

 

تولید کردن انرژی زیادی از همان مقدار سوخت  موتورهای دیزلی دو برابر موتورهای بنزینی کاربرد دارند. که حدود چهل درصد کارایی دارند. در محصولات دیزلی ، دیزل از تراکم انرژی زیادی نسبت به بنزین برخوردار است. و به همین خاطر انرژی زیادتری را تولید می کند. موتور دیزلی به صورت نرمال با اصطکاک کمتری قابل اجرا می باشد. 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:50

آیا به دنبال ترجمه ی حرفه ای متون خود هستید؟

 

ترجمه فوری به ترجمه‌ای  می گویند  که مترجم مورد نظر برای انجام آن باید حتما بیشتر از حجم معمول که در در توان او است ترجمه کند. معمولا مترجمین به‌ صورت عادی، هر روز می‌توانند خیلی راحت تا ۱۵۰۰ کلمه هم ترجمه کنند ولی گاهی کسانی که نیازمند به ترجمه فوری موضوعی سریع مثل ترجمه فوری برای یک روز و غیره هستند.

پس با توجه به اینکه وقت کمی  برای تعدادی از سفارشات ترجمه وجود دارد، ضرورت انجام دادن ترجمه فوری برای افراد در حیطه کار و دانشجویان و شرکت‌ها و همچنین محققین محرز خواهد بود.

در تعداد بسیاری از اوقات، انسان ها وقتی کم در اختیار خواهند داشت تا از محتوای یک پروژه آگاه شوند. گاهی اوقات هم برای محققین  پیش خواهد آمد که در موقع تحقیق و پژوهش کردن نیز به ترجمه فوری مقاله نیاز پیدا کنند. افراد دانشجویی که برای تحویل دادن پروژه درسی خود  به ترجمه کردن  مقاله یا ترجمه ای فوری ، ارزان و با کیفیت نیازمند می‌شوند بسیار زیادند. پس افراد به کمک مترجمان  باتجربه و متخصص، خدمات ترجمه فوری  با کیفیتی بالا و همچنین هزینه ای منصفانه و خوب ارائه می‌دهد. ترجمه‌ فوری نیز همانند  پروژه‌های دیگر با بهترین های کیفیت در  زمانی کوتاه  ارائه خواهد شد.

 

مزایای سفارش ترجمه فوری آنلاین

 

دوستان شما می‌توانید  مراجعه به دارالترجمه‌ها را جایگزین  صرف کردن وقت و هزینه ای زیاد، سفارش خود را که ترجمه فوری است به‌ طور آنلاین ارسال کرده تا سریع در مرحله ای از انجام قرار گیرد.همچنین برای کسانی که نیاز به ترجمه فوری مقاله،  ترجمه متن،ترجمه فوری مدارک، و غیره هستند مشکلاتی وجود دارد که بعضی از آن‌ها  از ترجمه غیرحرفه‌ای ،غلط و عدم ترجمه کامل و یا همچنین درخواست کردن هزینه ای زیاد از طرف بعضی از  موسسات  برخوردارند.

مجموعه ترجمه تخصصی می تواند  بهترین کیفیت ترجمه فوری متن را برای شما در کمترین زمان ممکن  تحویل داده. در این حیطه، متون درخواستی به‌ صورتی کامل ترجمه می شود و به هیچ عنوان از کیفیت لازم کار ترجمه تخصصی، کم  نمی شود.

شما میتوانید از انواع مختلف خدمات ترجمه فوری استفاده کنید و این کارها و خدمات شامل ترجمه فوری متون، ترجمه فوری مدارک، ترجمه فوری مقاله، ترجمه فوری انگلیسی به فارسی،ترجمه فوری فارسی به انگلیسی و… است.

روش هایی که برای رضایت شما مشتریان در نظر گرفته می شود در اول جذب مترجمینی متخصص و باتجربه است  و بعد انجام ترجمات شما توسط مترجم های هم‌رشته و متخصص است. شما میتوانید سریعا  سفارش خودتان را ارسال نموده، زمان تحویل و قیمت  را دریافت کنید و سپس با تایید سفارش خود، در اولین فرصت  فایل نهایی را تحویل بگیرید ،همچنین فرآیند ثبت سفارش هم  به‌ صورت آنلاین و هم بدون نیاز به حضور  در مکان عمومی است و پس از ثبت سفارش هم قیمت‌گذاری رایگان انجام  می شود و شما قادر خواهید بود که یکی از سطوح کیفیت ترجمه را برگزینید.

 

مجموعه بزرگ و توانای ما انواع کتاب و متون را برای مشتریان عزیز و گرامی به بهترین نحو ترجمه میکند.شما می توانید با مراجعه به سایت ما سفارشات خود را در زمینه انواع ترجمه کتاب ثبت کنید کارشناسان ما در اسرع  وقت با شما تماس گرفته درباره روش ترجمه از شما سوال خواهند کرد. یا با شماره تلفن هایی که در زیر آمده تماس حاصل فرمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 83 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 15:44

متون تخصصی حرفه ای را کجا بیابیم؟

 

در ادامه به ترجمه متون تخصصی میپردازیم که  ترجمه متون تخصصی دشوارتر و پیچیده تر  از ترجمه متن های عمومی است . فرآیند ترجمه تخصصی تنها با دانش زبانی شخصی و یا مترجمی عادی که متن را ترجمه خواهد کرد، تکمیل نخواهد شد. چون متون تخصصی دارای اصطلاحاتی تخصصی است که شخص مترجم حتما باید توانایی بازگرداندن و درک آن را به زبان مقصد  دارا باشد.

ترجمه تخصصی متون،  ترجمه متن هایی است که  به یک حوزه خاص مربوط بوده و واژه و عبارات به استفاده شده شده در آنها مخصوص موضوع و رشته  مربوطه است. متن های تخصصی نقش بسیار مهمی  در زندگی گروه علاقمند به علم و دانش ایفا کرده و هدف از ترجمه کردن آن، تحقق بخشیدن به دسترسی جهانی مطلب های علمی بی مرزی زبانی است. پس خدمات ترجمه های تخصصی به اطلاعات و دانشی کافی نیازمند است و این کار از عهده مترجمانی متخصص و مجرب  که سابقه ای  بالایی در این زمینه دارند بر می آید. برای مثال مترجمی که متخصص برای ترجمه متن های ادبی است هیچ وقت نمیتواند متن های پزشکی را به روشی صحیح ترجمه کند. موسسات ترجمه همیشه  با برگزاری آزمون هایی استاندارد و برای  تعیین سطحی بین مترجمینی که  داوطلب هستند و تخصصی ترین  مترجم را برای امری که ترجمه تخصصی متون انتخاب است میکنند. مترجمان نیز در ترجمه تخصصی متن های با تعدادی چالش‌ مواجه هستند و چرا که در ترجمه کردن این نوع متن ها، سبک نگارش ،فرهنگ، مخاطب و زبان‌های متن مقصد و مبدا و از همه چیز مهمتر که در اولویت است اصطلاحات تخصصی رشته نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت پس با رعایت کردن همه این موارد  ترجمه ای دقیق و صحیح حاصل می‌شود. باید گفت که برای ترجمه ای تخصصی، بجز  بکارگیری و آشنایی با واژگان به صورتی درست و تخصصی، ویرایشی تخصصی هم پس از ترجمه  باید انجام شود تا متن مورد نظر به صورتی عاری و روان از هر گونه اشتباه ارائه شود.

 توسط چه کسانی انجام میشود؟

 

ترجمه متنی که تخصصی هستند باید توسط مترجمان ماهر و مجرب  که آشنایی مورد نیاز و کافی را با متون تخصصی دارند، انجام شود. 

با توجه به این موضوع که پیشرفت دائمی علم و دانش، مترجم متخصص حتما باید از تحولات و تغییرات  دنیای اطراف غافل نشود و به طوری مداوم علم روز رشته  خود را دنبال کند. چون با این کار، برای ترجمه کردن بعضی از کلمات جدید و یا اختصاری و تخصصی  به مشکلی نخورد و از نظر کیفیت نیز، ترجمه ای  و معتبر و مطلوب ارائه خواهد داد. مترجم، باید از حداکثر توان خودش برای انجام دادن ترجمه ای با کیفیت و خوب استفاده کند. همینطور  با برنامه ریزی قبلی ترجمه کردن متون تخصصی را در وقت مقرر شده حتما تحویل کارفرما بدهد. قابل ذکر  است که یک مترجم با اخلاقی پسندیده و متعهد و  امانتدار است. به این معنی است که به هیچوقت نباید متونی را که برای ترجمه کردن به او سپرده می شود را در اختیار کسی قرار دهد همچنین با انجام این کار اطمینان خاطر مشتری را جلب نماید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 15:40

همیشه ترجمه خوب بخوانید

 

دوستان عزیز ما قصد داریم در مورد ترجمه کتاب و شاخه های این کار در اختیار شما در این مقاله قرار دهیم پس تا آخر این مطالب ما را همراهی کنید.

کلید ارتباطی موثر با جهان امروزی سخن  به زبان جهانیان است. خدمات ترجمه های تخصصی  که امروزه در کلاس جهانی در حال ارائه است به شما کمک خواهد کرد بازارهای جدیدی یافته  و خود را به نحوی احسنت  به شرکای بین المللی معرفی کنید. همچنین، طیف گسترده مترجم‌ها، به شما کمک میکندکه اختصاصی ترین  متون آکادمیک را بر اساسی استاندارد، ترجمه کنید.

کتاب‌ها از گذشته تا کنون مانند پل‌هایی قدرتمند بوده که فرهنگ و علم را با زبان خود در سراسر جهان به مردم منتقل کنند ولی این آثار ارزشمند و گرانقدر توسط محققان و دانشمندان در کشورها و زبان‌های متفاوتی نوشته‌  شده‌ و مردم نیز برای خواندن آنها به نسخه ترجمه‌ کتاب آنها نیازمند هستند. ترجمه کتاب ها  از خدمات تخصصی ترجمه است و باید توسط مترجمان با سابقه و خبره در این حوزه ترجمه شده تا اطلاعات و مفاهیم صحیح کتاب به‌ درستی در اختیار مخاطب با هر زبانی ارائه شود.

 

روش ترجمه و چاپ کتاب

 

اگر شما قصد ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی  را دارید، باید توجه داشته باشید که حرفه‌ای بودن ترجمه شما بسیار زیاد مهم‌تر از انجام آن خواهد بود . کیفیت ترجمه کتاب در خوانایی و همچنین جذابیت یک کتاب تاثیر غیر قابل تصور خواهد داشت، به طوری که امکان دارد خواننده کتاب پس از خواندن بخش‌های مختلف از یک کتاب از ادامه مطالعه آن منصرف شود. مخصوصا در صورتی که قصد ترجمه یک کتاب اختصاصی را داشته باشید باید حتما از خدمات ترجمه کتاب های حرفه‌ای استفاده کنید. در صورتی که قصد ترجمه کتاب دارید ، بهترین کار ممکن سپردن ترجمه ی اختصاصی کتاب به  مترجمی خبره و زبردست است و سابقه ای درخشان در حوزه ترجمه کتاب ، مقاله یا سایر متن های تخصصی دارد، ولی پیدا کردن این چنین مترجمی که رزومه خوبی برای کار داشته باشد و همچنین در دسترس هم باشد، کاری چندان آسان نخواهد بود . در  چنین شرایطی بهترین انتخابی که میتوان کرد  سپردن کار به مرکزهای تخصصی و یا اختصاصی  ترجمه کتاب است. مراکزی با برخورداری از جمعی بزرگ از متخصص های خدمات حرفه‌ای در این زمان ارائه  می‌دهند.

ترجمه کتاب کودک و نوجوان

 

ترجمه کردن کتاب کودکان به دلیل ادبیات خاص و  متفاوتی که دارا است با ترجمه کردن کتاب های بزرگسالان متفاوتی بسیار دارد. به همین دلیل با مراجعه به شبکه های مترجمینی استاد و  با همکاری مترجم هایی با سلیقه و سابقه و حرفه ای در حیطه ترجمه کتاب نوجوانان و کودکان همه کتاب های داستانی و آموزشی این دوره سنی را به شکلی عالی،  ترجمه می کند.ترجمه کتاب هایی دانشگاهی و علمی از جمله حیاتی ترین خدمات ترجمه است  و مواردی که  بیشتر برای اساتید دانشگاهی، دانشجویان و متخصصان کاربرد دارد. شما می توانید جهت سفارش دادن ترجمه کتاب های دانشگاهی و علمی خود از خدمات ترجمه کتاب شبکه های مختلف استفاده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن و با تعامل با مترجم مورد نظرتان ، کتابی ترجمه شده  را با بهترین کیفیت ترجمه و نگارش تحویل بگیرید.

 

لازم به ذکر است که مجموعه ما دارای بهترین مترجمان در زمینه انواع کتاب بوده و متون شما را با کیفیت بسیار عالی ترجمه میکنند.شما می توانید وارد صفحه اینستاگرام ما شده و نمونه جلد هایی را که ما برای شما انتخاب می کنیم را مشاهده بفرمایید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 15:22

درمان حرفه ای انواع واریس

 

در این مقاله سعی داریم به چگونگی ایجاد واریس و علائم آن و همچنین معرفی  بهترین متخصص واریس در اصفهان بپردازیم. واریس در اصل یک بیماری مربوط به رگ های خونی مخصوصا سیاهرگ ها است. واریس در منطقه پا به وجود آمده و بیشتر در ساق و مچ پا قابل مشاهده است. سیاهرگ های پا مخصوص برگرداندن خون کثیف به قلب هستند، هنگامی که این خون به سیاهرگ برگردد و عامل ایجاد تورم در سیاهرگ ها شود بیماری واریس اتفاق می افتد که عموما رگها به صورت بنفش و آبی از ناحیه پوست قابل مشاهده هستند.این عامل سبب ایجاد درد های متوالی در ناحیه پا میشود. عوامل خاصی در ایجاد واریس نقش دارند. از جمله بالا رفتن سن. وقتی افراد نزدیک به سن میانسالی می شوند بنا به دلایلی رگ های خونی آنها ضعیف شده و حمل خون کمی مشکل ساز میشود. سطح کلاژن و انعطاف دیواره های رگ ها کاهش می یابد. جنسیت مخصوصا در بانوان در هنگام یائسگی و یا بارداری که هورمون ها دچار اختلال میشوند میتواند عامل کمک کننده ای به افزایش واریس باشد. واریس میتواند ارثی باشد و حتی ممکن است از پدربزرگ به نوه نیز برسد. سلامت بدن نیز عامل مهمی در مورد واریس است.بیش از حد بی تحرک بودن و یا بیش از حد کار کردن خصوصا برای بانوان خانه داری که مدادم با آب و شستشو سر و کار دارند میتواند بیماری واریس را در آنها به وجود بیاورد. به طور کلی مصرف تنباکو از سیگار گرفته تا… موجب اختلال در ترشح هورمون و آسیب به دریچه رگ های خونی گردد.

 

مزایا و عوارض درمان رگ های واریسی

 

درمان رگ های واریسی جزو ملزومات است اما برخی روش های درمان عوارضی نیز در پی خواهند داشت. جراحی استریپینگ یکی از انواع درمان واریس است که جدا از مزایا عوارضی نیز دارد. مجموعه ما در اصفهان از بهترین نوع درمان برای این مشکل استفاده میکند. در این جراحی حدود نصف افرادی که انجام داده اند پس از گذشت چند سال دوباره واریس آنها بازگشته است. از عوارض احتمالی آن میتواند ماندن جای زخم، سوختگی پوست، عفونت و آسیب به نورون های پوستی باشد. برخی از عوارض جانبی احتمالی اسکلروتراپی، قرمزی پوست، بروز لکه های قهوه ای رنگ، احساس ایجاد یک توده سفت در زیر پوست. در اسکلروتراپی نیز ممکن است رگ های واریسی پس از گذشت مدت زمانی دوباره ظاهر شوند. از جمله مزایای درمان واریس از بین بردن آن به همین روش های گفته شده است. روش های بهتری نیز برای درمان وجود دارد. البته که درمان قطعی و صددرصدی برای واریس وجود ندارد اما این روش های پیشنهادی مجموعه ما به شما موجب ایجاد کمتر شدن درد واریس و التهاب رگ ها میشود. چند بار در روز پاهای خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید تا موجب خون رسانی در سیاهرگ های شود. جوراب های واریس که رگها را مورد فشار قرار داده و از درد جلوگیری میکند. ماساژ با انواع روغن ها یا همان ماساژ درمانی. در طول روز چند بار پاهای خود را با روغن مخصوص به آرامی ماساژ داده تا موجب تحرک و خون رسانی در آنها شود. کم کردن مصرف دخانیات و تنباکو. تحرک و ورزش و جلوگیری از کار بیش از حد. همه این موارد به درمان رگهای واریسی کمک میکند. بهترین متخصص واریس در اصفهان اینجاست تا به تمام سوالات شما دوستان پاسخ دهد و بهترین روش های درمان را برای واریس به کار گیرد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 104 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 14:14

سفارش انواع  مخزن های بهداشتی با کیفیت

 

 مخزن دستمال کاغذی برای سرویس بهداشتی و روشویی مخصوصاً در مراکز عمومی و پارک ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

ضمن اینکه به جرات می‌توان گفت یکی از مهمترین محصولات بهداشتی قابل استفاده در تمام مراکز، دستمال کاغذی است به همین دلیل در مراکز عمومی مخزن آن کاربرد فراوانی دارد.

 

چون دستمال کاغذی یکی از محصولات بهداشتی بوده که مستقیماً با پوست برخورد داشته، باید همیشه در محیط های سالم و تمیز نگهداری شود به همین دلیل مجموعه ما تمام تلاش خود را انجام داده تا توانسته با انواع مخزن دستمال کاغذی بهداشتی این نوع از دستمال ها را تضمین کرده و از جذب میکروبها به آنها جلوگیری کند.

 

همیشه سعی کنید که مخصوصا در مراکز عمومی از دستمال کاغذی استفاده کنید که مخزن داشته و به دور از آلودگی و گرد و غبار میباشد برای استفاده و صرفه جویی اقتصادی امروز از مخزن دستمال در سرویس های بهداشتی بسیار استفاده میشود.

 

چون قبلا  مخزن برای این نوع از دستمال ها نبود مصرف زیادی داشته و همچنین بسیار بی‌رویه مصرف می شد اما با وجود این گونه از مخازن در مصرف دستمال کاغذی در حد قابل توجهی صرفه‌جویی می‌شود.

 

همانطور که اطلاع دارید یکی از پر خطر ترین محیط ها برای انتشار هرگونه ویروس و آلودگی آسانسورها و دستشویی ها می باشد مرکز بزرگ و حرفه ای ما با ساخت و ارائه انواع مخزن دستمال کاغذی و قرار دادن در مکان های پر رفت و آمد مثل برج ها و مراکز اداری و بهداشتی توانسته تا حد زیادی از انتشار ویروس ها در محیط جلوگیری کند.

 

امروزه با توجه به ویروس ها ،آلودگی هوا و میکروب هایی که وجود دارند باید سطح بهداشت را مخصوصاً در فضای بسته و عمومی بالا برد و یکی از این روش ها این است که برای دستمال کاغذی که بهداشتی بماند و از هرگونه آلودگی و میکروب و بیماری عاری باشد مخزن وسیله خیلی خوب و موثری می باشد.

 

دستمال کاغذی در مرکز ما دارای تنوع رنگی و تنوع در مدل میباشد قیمت این وسیله در انواع پلاستیکی و فلزی متفاوت میباشد .

 

مهمترین ویژگیهای استفاده از مخزن

 

۱-جلوگیری از جذب به میکروب ها و آلودگی ها به دستمال

۲- جلوگیری میکند از به هم ریختگی و ریختن دستمال ها به زمین

۳- دارای ظاهری زیبا و شیک و در نتیجه مناسب برای هر محیطی 

۴-دارای جنس مقاوم و نشکن 

۵-قابل ارائه در بازار در دو نوع پلی اتیلن و استیل 

۶-ساخته شده از استیل مرغوب و اصل ۷-ضد آب، ضد خش و ضد زنگ زدگی ۸-جلوگیری می کند از خیس شدن دستمال و شکل ظاهری دستمال را حفظ میکند.

 

انواع مخزن دستمال کاغذی

 

  • مخزن اتوماتیک 

 

این مخزن دارای رول بازکن های اتوماتیک و دارای سنسور میباشد که با نزدیک کردن دست  مقدار مشخصی از دستمال باز میشود. جا دستمال های معمولی به علت قطع دستمال، باعث می شود که مصرف را زیاد کند ولی جا دستمالهای اتوماتیک با توجه به چشم دار بودن این نوع از مخزن ها رول دستمال کاغذی آلوده و کثیف نخواهد شد.

 

مخزن دستمال های اتوماتیک برقی دستمال های مخصوص به خود را که درون مخزن جاسازی شده با استفاده از نزدیک کردن دست به سنسور چشمی میزان مشخص و معلومی از دستمال جدا می شود.



 

  • مخزن دستمال فله ای دیواری یا رومیزی 

 

این نوع از مخزنها که رول دستمال را در آن گذاشته و معمولاً در سرویس های بهداشتی از آن استفاده می شود که با کشیدن دستمال مقداری که می خواهید را میتوان جدا کنید. این نوع  از دستمال ها دارای بدنه فلزی و پلاستیکی بوده و به علت قیمت مناسبی که دارد و همچنین تنوع رنگی بالا مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 14:57

نحوه تمیز کردن نمای ساختمان

 

 

تمیز کردن نمای ساختمان ها می توانند نقش بسزایی در پاکسازی نما می باشد.

 از آلودگی را در بر داشته باشند.

 

امروزه استفاده از خدمات نماشویی با کمک تجهیزات پیشرفته مانند طناب بهتر از استفاده از روشهای سختر وسایلی نظیر داربست و کلایمر می باشد.

 

بیشتر امور در زمینه نماشویی به شیشه ها اختصاص داده می شود زیرا بسیاری از نماهای ساختمان از نوع شیشه می باشد.یا از شیشه در طراحی ساختمان بیشتر استفاده می شود در این راستا نماشویی شیشه و آجر بسیار دربین شرکتها رایج می باشد.

 

نماشویی با کمک واتر جت انجام می شود.به خاطر انباشته شدن گردو خاک فراوان بر روی نمای ساختمان ها نمی توان با استفاده از دست و تی عمل تمیزکاری نماها را انجام داد.زیرا نماها باید ابتدا پاکیزه شوند و سپس عمل تمیز کاری انجام گیرد. واتر جت ساختمانی دارای انواع مختلفی نظیر یک فاز و سه فاز می باشد. که از نوع سه فاز برای نظافت نماهای آجری و مملو از آلودگی و کثیفی استفاده می شود. 

 

 و همچنین از نوع یک فاز جهت تمیزکاری دستی و برای ساختمان های کامپوزیت به کار برده می شود. امروزه نماشویی ارزان در بخش هایی از کشور توسط شرکت ها انجام می شود ولی باید به این نکته توجه کرد که هر ارزانی ای حکمتی دارد.بعضی از گروه های خدمات نماشویی می توانند با تخفیف های ویژه ای کارهای نظافتی شما هموطنان گرامی را به خوبی انجام می دهند.

 

یکی از اصلی ترین فواید نماشویی ، بازسازی دوباره سنگ نماهای ساختمان می باشد.که این امر مشکلات فراوانی را برای ساختمان بوجود می آورد. تاخیر در زمینه نماشویی از رایج ترین مشکلات ایجاد شده برای ساختمان ها می باشد. که کاهش کیفیت نمای ساختمان ها و همچنین هزینه‌های زیادی را برای ترمیم نماها برای صاحب ساختمان به وجود می آورد. 

از دیگر فواید نماشویی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

نمای ساختمان و محوطه اطراف آن را زیبا می کند.عمر نماها و شیشه های ساختمان را طولانی میکند.حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل محیطی مانند گرد و خاک میشود.

 

جهت تمیز کاری نماهای ساختمان خود از مجموعه های مجاز و معتبر خدمات در زمینه نماشویی  استفاده کنید این شرکت ها با بکارگیری نیروهای متخصص و باتجربه در این زمینه اقدام به نظافت نمای ساختمان شما می کنند که یکی از معتبرترین شرکتهای خدمات نماشویی در سراسر کشور مجموعه ی ما می باشد.

 

کارواش نمای ساختمان می تواند انواع ناهمواریها را در جهت عرضی و طولی، ساختمان را پاکیزه کند. 

 

به دلیل ارتفاع و مساحت زیاد ساختمان ها مردم از شرکتهای خدمات در زمینه نماشویی جهت راحتی کار خود استفاده می کنند.  که استفاده از شرکتهای خدمات  در زمینه نماشویی بیشتر برای مرکزهای تجاری،اداری، مجتمع های مسکونی ،و هتلها می باشد.‌

 

 چند نمونه از شعار مجموعه ی ما عبارتند از:

نمای کثیف ساختمان های خود را به ما بسپارید و زیبا تحویل بگیرید.

 

کیفیتی که انتظار داشتید و قیمتی که انتظار نداشتید با مجموعه ی ما تجربه کنید. 

حق همیشه کاملا با مشتری است. و شما لایق بهترین ها هستید و با شرکت ما تغییر را ببینید.

 

لازم به ذکر است که قیمت نماشویی ساختمان تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی می باشد که ما در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد عواملی مثل میزان آلودگی ،جرم نمای ساختمان، نوع آلودگی ها، متراژ سطح کار، جنس نما که باید مشخص شود و عوامل دیگری که قیمت نماشویی را مشخص میکند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 14:49

کاربردی ترین وسیله مورد نیاز هر فروشگاه چیست؟

 

از قدیم انسان ها برای راحتی خود وسایلی را می ساختند و از آنها استفاده می کردند.وسایل حمل بار کمک شایانی به راحتی انسانها کرده است که یکی از آنها ترولی است. 

 

ترولی ها در ابتدا به شکل بار بری بدون سقف و با ۴ چرخ تولید و عرضه شد و کم کم شکل ظاهری آن پیشرفته تر و بهتر شد.ترولی ها اولین بار با چرخ روی زمین حرکت می کردند و سپس با حرکت روی ریل ها تغییر شکل دادند.امروزه ترولی ها از کاربردی ترین وسایل در فروشگاها و دیگر مکان ها به عنوان حمل بار هستند.

 

ترولی ها در ابتدا به شکل چوبی بودند و به مرور زمان در ساخت آنها از آهن آلات استفاده شد. در دوره های متفاوت ترولی های متفاوتی وجود داشته است که هر کدام کارایی خاص خود را داشتند، از کالسکه هایی با چرخ های کوچک تا واگن های روی ریل های قطار که هم اکنون هم در بعضی شهر های اتریش،ترکیه و آمریکا دیده میشود.

 

ترولی بر اساس ساختار انواع مختلفی دارند که با آنها آشنا می شویم.

در ابتدا به ترولی های نظافتی می پردازیم که یکی از ساده ترین مدل ترولی هاست و در هنگام نظافت وظیفه نگه داشتن وسایل نظافتی را به عهده دارد تا باعث سهولت در انجام کار نظافتچی شود،همانگونه که گفتیم در زمان انسانها به دنبال راحتی خود بودند‌.

 

این مدل ترولی توانایی نگه داشتن سطل آب و تفکیک آب را دارد و در انواع پاساژها،هتل ها،تالار ها،رستوران ها و غیره استفاده میشود.نوع کوچکتر و ساده تری از این ترولی وجود دارد که در مسائل خانه داری استفاده می شود و فقط دارای یک سطل و تی است.

 

نوع دوم از ترولی شامل ترولی های بیمارستانی است که برای حمل ابزار آلات پزشکی در محیط بیمارستان به منظور سهولت و تسریع انجام کار استفاده میشود.این ترولی ها معمولا کنار تخت بیماران برای قرار دادن دستگاه تنفس ، غذا، سرم و غیره استفاده می شود و در اتاق عمل نیز یک ترولی برای نگهداری ابزار آلات جراحی وجود دارد.

 

بدلیل جنس بدنه این نمونه ترولی که آنتی باکتریال است از آن در مراکز درمانی به دلیل عدم جمع آوری و انتشار میکروب ها استفاده می شود.مخازن موجود در این نوع ترولی نیز آنتی باکتریال است و در قسمت نظافت این مدل ترولی آب و مواد شوینده قرار میگیرد که کار نظافت دائمی و دارای سهولت کار باشد.

نمونه بارز دیگر ترولی ، ترولی خدمات است.

 

 شاید هنگامی که به هتل رفته اید وقتی درخواست حوله،صابون و غیره کرده اید ببینید با یک ترولی مواجه شده اید، این ترولی همان ترولی خدمات است که در هتل ها و دیگر مکان های خدمات دهنده کار را به ویژه برای کارکنان آنجا راحت نموده است.ترولی های خدمات هتل ها معمولا بسیار بزرگ هستند .

 

تا حدی که جایگاه حمل جارو برقی و انواع وسایل نظافتی را دارند که پیشخدمت در حین کار به نظافت هتل نیز رسیدگی کند.از مدل ترولی خدماتی برای حمل غذا به اتاق مهمانان نیز استفاده میشود که ترولی آن یکم متفاوت تر و در ابعاد کوچکتر است.

 

ما انواع دیگر ترولی های رستورانی، فروشگاهی و آرایشگاهی را داریم .که در رستوران بیشتر برای حمل و سرو غذا ، در فروشگاه برای حمل مواد خوراکی و فروشگاهی و در آرایشگاه و سالن های زیبایی برای حمل و قرار دادن لوازم کار روی آن استفاده می شوند. ترولی های آرایشگاهی بیشتر به شکل کمد های متحرک هستند که جایگاهی نیز برای نگهداری و محفوظ ماندن وسایلشان داشته باشند.

 

ترولی ها انواع مختلفی دارند که امروز سعی کردیم چند مدل از معروف ترین آنها را به شما معرفی کرده و کاربردشان را برای شما توضیح دهیم تا در خرید خود با دقت بیشتری انتخاب کنید.


 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 102 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 14:38

بهترین دستگاه برای از بین جرم سطوح چیست؟

 

واترجت صنعتی فشار قوی از آن دسته واترجت هایی است که با فشار بیش از 300 بار به راحتی جرم و رسوبات سطحی را از بین میبرد.این واترجت برای جرم زدگی استفاده میشود و با فشار روی سطح مورد نظر جرم آن را از سطح جدا کرده و سطوح را صاف و تمیز میکند.

 

این رده از دستگاهای واترجت برای رنگ بری و لایه برداری فوق قوی استفاده شده اند و سطوح را از هر گونه آلودگی پاک میکنند.میان واترجت فشار قوی و دیگر واترجت ها تفاوت های همچون ابعاد فشار و قدرت موتور وجود دارد که این واترجت را از دیگری متمایز می سازد.

 

واتر جت صنعتی یک دستگاه فشار قوی است که آب را با خروجی فشار قوی به سطوح برخورد می دهد و سبب پاکی و از بین رفتن آلودگی ها و جرم های ناشی از کثیفی می شود و در نظافت امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد از جمله کارواش ها،شستن پنجره ها ی شیشه ای ساختمان ها ،شستن فرش و غیره.

واترجت ها به منظور تفاوتهایی که دارند عملکرد متفاوتی نیز از خود نشان میدهند که برای سطوح مختلف و مکان های مختلف کاربرد دارند.

 

دستگاه کارواش صنعتی که متصل به یک پمپ مثبت است و وظیفه این پمپ جریان فشار آب قوی است و با فشار بسیار بالایی آب توان خروجی میگیرد و این بخش یعنی پمپ فشار قوی مهمترین بخش هر واترجت است که تاثیر بسزایی در کارآمدی واترجت به همراه دارد.

 

شاید از خود بپرسید اساس دستگاه واترجت بر چه مبنای علمی است.واترجت بر مبنای مخلوط فیزیک و شیمی است به گونه ای که یک دستگاه با پمپ فشار قوی به اصطلاح پمپ جت مانند آب را با فشار بسیار بالایی به سطوح برخورد می دهد و آب با این حجم از فشار و برخورد به آلاینده ها سبب شکسته شدن پیوند مولکولی میان جرم ها شده و آن هارا از هم و از کف جدا میسازد.

 

شاید در فیزیک و شیمی شنیده باشید که آب در برخورد با پیوند های شیمیایی با آنها مخلوط و از هم جدایشان می کند البته در پیوند های دارای چربی باید آب فشار بسیار بالایی داشته باشد و از یک نمونه ماده شوینده نیز استفاده شود.

 

واترجت های صنعتی چگونه تقسیم بندی میشوند.واترجت ها از نظر فشار و دبی تقسیم بندی می شوند که اگر ناهماهنگی میان فشار و دبی باشد باعث اختلال و ناکارآمدی دستگاه خواهد شد و یا باعث شود که دستگاه بسیار کند عمل کند، یا هم اگر فشار آب بسیار قوی تر از تحمل دستگاه باشد باعث تخریب دستگاه واترجت خواهد شد. پس در نتیجه انواع دستگاه واترجت حتما باید تعادل کافی میان فشار و دبی را دارا باشند.

 

مورد بعدی درجه حرارت آب است که آب نباید زیاد داغ یا سرد باشد و باید دمای تعادل میان آب و دستگاه برقرار باشد که دچار آسیب دیدگی دستگاه نشود.اگر واترجت شما از نوع ساده آن است از مواد شوینده مخلوط با آب استفاده نکنید که صددرصد دستگاه خود را به خطر می اندازید البته این کار برای همان واترجت های پیشرفته نیز توصیه نمی شود.

 

اگر به دنبال روش های صحیح استفاده از واترجت خود هستید این مطلب به خوبی میتواند به شما کمک کند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 104 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 14:33

لینک دوستان

خبرنامه